Yıldırım'ın çehresini değiştiren Yıldırım Belediyesi, dün de Vakıf Mahallesi'nde yapılacak olan Yıldırım Belediyesi Taziye Evi'nin temelini attı. Vakıf Mahalle Muhtarı Cahit Ozan'ın teşekkür ettiği temel atma törenine başta Yıldırım Belediye Başkanı Özgen Keskin, Ak Parti Yıldırım İlçe Başkanı Hüdayi Yazıcı, Ak Parti Yıldırım İlçe yöneticileri, belediye meclis üyeleri, muhtarlar ve çok sayıda vatandaş katıldı.
Her gün yeni bir temel atma veya kurdela kesimi gerçekleştirdiklerini anlatarak konuşmasına başlayan Yıldırım Belediye Başkanı Özgen Keskin, "Talip olduğumuz "ustalık" dönemi öncesinde zirveye çıkardığımız Yıldırım'ımımızı Türkiye'de örnek alınan bir ilçe yapmak. Göreve geldiğimiz gibi gerçekleştirdiğimiz Yıldırım Çalıştay ile ilçemizin ihtiyaçlarını belirledik.O günden bugüne halkımızın ve ilçemizin tüm ihtiyaçlarını yerine getirdik. Halkımızın teveccühü ile ustalık dönemine talip olduk. Hep beraber Yıldırım'ı yönetmeye devam edeceğiz" dedi. Çevresinde sosyal donatı alanlarının bulunacağı ve 4 ay içinde tamamlanarak, 143 bin Türk liraya mal olacak Taziye Evi temel atma töreninin ardından tüm protokol üyeleri, Vakıf Mahallesi'nde hizmete sunulan Bağ ve Bağcı Parkı açılışını gerçekleştirdi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2013.12.21 15:52