Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, Fethiyespor mağlubiyeti sonrası oyuncularla tesislerde bir araya geldi.
Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, sarı lacivertli takımın Ziraat Türkiye Kupası 4. turunda Fethiyespor'a elenmesinin ardından dün sabah Samandıra Tesisleri'nde oyuncularla bir araya geldi.
AMK'da yer alan habere göre oyuncular Aziz Yıldırım'dan sert bir konuşma beklerken; Yıldırım, daha önce genel kurulda yaptığı "Türkiye Kupası bizim için bir külfet. Kazansak da zarar ediyoruz. Gerekirse A2 takımı ile sahaya çıkacağız." açıklamasıyla örtüşen bir şekilde konuştu.
Oyuncularına moral aşılayan Yıldırım'ın "İlk defa yenilmiyoruz. Tabii ki çok üzüldük. Ama oynayan oyuncular olarak dışlanmadınız. Kendinizi buraya ait görün. Fenerbahçe'ye sahip çıkın. Biz 18 kişilik değil 24 kişilik bir takımız. Bu maç bize ders olsun." dediği öğrenildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.12.06 10:06