Yıldırım Belediyesi kültür sanat etkinlikleri kapsamında hemen her hafta yeni bir etkinliğe imzasını atıyor.
Geçtiğimiz hafta sonu "Anadolu Mozaiği" gecesi ile Cumartesi gecesine damgasını vuran Yıldırım Belediyesi, Yıldırımlıları keyifli bir etkinlikte bir araya getirdi.
Yıldırım Belediyesi Başkan Yardımcısı Yaşar Elmas, ilçe yöneticileri, meclis üyeleri ve çok sayıda vatandaşın katıldığı gece de; İstanbul Kandilli Kız Anadolu Lisesi'nin misafiri olarak yurt dışından Türkiye'ye gelen öğrenciler de, yer aldı.
Katılanların keyifli bir gece geçirdiği etkinlikte; Yıldırım Belediyesi'nin Semazen, Mehter Takımı ve halk oyunları ekibi birbirinden güzel gösterilerini, izleyicilerle paylaştı.
Türk Anadolu mozaiğinin en güzel kültürel faaliyetlerinin sergilendiği gece de katılımcılar doyasıya eğlendi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2012.03.26 16:41