Yıldırım Belediyesi, Bursa Valiliği, Yıldırım Kaymakamlığı ve Bursa Roman Kültürünü Tanıtma ve Müzisyenlerle Dayanışma Derneği işbirliğinde kurulan Müzik Akademisi'nde eğitim gören öğrenciler, yılbaşı nedeniyle yılsonu konserini Ali Osman Sönmez Huzurevi'nde kalan yaşlılara verdi.
Bursa'da yaşayan dezavantajlı gruplardan engelli ve romanların eğitildiği akademideki öğrencilerin çaldığı enstümanlar eşliğinde yaşlılarla birlikte şarkı söyleyip oyun oynayan Yıldırım Belediye Başkanı Özgen Keskin, 'Her zaman kapımız sizlere açık. Elimizden gelen her türlü desteği vermeye hazırız' dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2013.12.30 16:58