Yeni nesil EFT-POS özellikli ödeme cihazlarının 1 Temmuz olan zorunlu kullanıma başlama tarihi 1 Ekim'e ertelendi.
Yeni nesil ödeme kaydedici cihazlardan EFT-POS özellikli cihazların zorunlu kullanımı 1 Ekim'e ertelendi. Bu tarih daha önce 1 Temmuz olarak belirlenmişti.
BUGÜN BEKLENİYORDU
Resmi Gazete'nin 29 Haziran tarihli sayısında yayımlanan Maliye Bakanlığı vergi usul kanunu genel tebliğiyle, daha önce 1 Temmuz olarak belirlenen yeni nesil EFT-POS özellikli cihazların zorunlu kullanımı 1 Ekim'e ertelendi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Ekonomi, 2013.07.01 08:52