Hollanda'ya getirilen ilk iPhone 5 Amsterdam'ın en işlek caddelerinden birinde yere yapıştırıldı ve olanlar oldu.
iphone5.nl sitesinin çektiği görüntülerde, yoldan geçerken iPhone'u sökmeye çalışanlar çok eğlenceli görüntüler oluşturdu. Her türlü çabaya rağmen iPhone yerinden çıkmadı. Video YouTube'da üç günde 600 binden fazla kişi tarafından izlenirken, bir yorumcunun "Telefonu geç, o yapıştırıcıyı istiyorum" şeklindeki yorumu da güldürdü.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Dünya, 2012.09.24 14:51