Çeşme tatilinden dönen Yasemin Özilhan, önceki akşam Nişantaşı'nda görüntülendi.
Yeni açtığı Chimp&Zee adlı restoranın son durumunu merak eden Özilhan, restoranın dolu olduğunu görünce sevindi. 20 dakikalık kontrolün ardından Yasemin Özilhan,Atiye Sokak'taki mekandan ayrıldı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2016.07.29 15:49