Arsenal'in deneyimli çalıştırıcısı, Hull City galibiyetinin ardından yaptığı açıklamalarda Manchester United'ın Everton karşısında aldığı yenilginin şaşırtıcı olduğunu söyledi.
Premier Lig'de geçtiğimiz gün Hull City karşısında aldığı 2-0'lık galibiyetle rakipleriyle arasındaki puan farkını koruyan Arsenal'de Teknik Direktör Arsene Wenger takımının genel performansından son derece memnun olduğunu söyledi.
Fransız teknik adam, Manchester United'ın Everton'a sahasında 1-0'lık skorla kaybetmesiyle ilgili olarak ise şöyle konuştu: "Manchester United bitti demek için henüz erken. Everton karşısında kaybetmeleri şaşırtıcı ama biz bu filmi daha önce de görmüştük. Dediğim gibi, henüz konuşmak için erken."
Wenger, Hull City karşısında oyunun kontrolünü tamamiyle elinde bulundurduklarını ve birçok fırsattan yararlanamadıklarını da anlatırken, takımının performansının kendisini tatmin ettiğini de sözlerine ekledi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.12.05 16:52