Fenerbahçe'nin golcü futbolcusu Pierre Webo, yaptığı açıklamada ezeli rakipleri Galatasaray'a taş attı.
Kamerunlu futbolcu Beyaz Futbol programına verdiği röportajda bu yıl şampiyonluk yaşamalarının şart olduğunu belirtti. Webo, "Fenerbahçe büyük bir camia. Katıldığı her kupayı ister. Ama en çok lig şampiyonluğuna odaklanacağız. Çünkü Fenerbahçe'nin 3 yıl üst üste şampiyonluktan uzak kalması bizim için iyi olmaz' dedi.
"G.SARAY FORMASI GİYMEM"
Galatasaray'ın defans oyuncusu Dany'nin Kamerun'da organize ettiği karşılaşmada oynayan oyuncuların aksine Galatasaray forması giymeyen Webo; "Asla o formayı giymem. Çünkü bu Fenerbahçe taraftarlarının hoşuna gitmez. Dany, benden bu istekte bulundu ancak ben Fenerbahçe formasıyla oynamayı tercih ettim' dedi.
SAHA İÇİ VE DIŞI BİZLE UĞRAŞILDI
Webo çarpıcı açıklamalarda bulunarak, 'Geçen sezon şampiyonluğu kaçırdık. Ama bu durum sadece geçen sezonla alakalı değil. Son yıllarda Fenerbahçe zor dönemlerden geçti. Saha içinin yanı sıra dışında da büyük sıkıntılar yaşandı. Ancak yeni sezonda bu durumları aşmaya çalışacağız. Geçen sezonu unutup yeni yıla motive olacağız' dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.07.29 16:15