Beşiktaş Yönetimi yeni İnönü Stadı için tüm imkanlarını seferber etti.
Dünyanın konum olarak en güzel statları arasında sayılan İnönü Stadı'nın yeniden yapılması için Beşiktaş yönetimi de tüm imkanlarını seferber etmiş durumda. Sadece Başkan Fikret Orman değil tüm yönetim canla başla çalışırken 2. başkan Ahmet Nur Çebi, tek bir hareketiyle kulübü 2.5 milyon lira kâra geçirdi...
Vodafone ile sponsorluk anlaşmasına imza atan ve yeni dönemde Vodafone Arena olarak hizmet verecek yeni stadın yapımında yaklaşık 15 bin ton demir kullanılması hesaplanıyor. Stat için yapılan ihale devam ederken demir-çelik sektöründe hizmet veren Ahmet Nur Çebi, statta kullanılacak demiri kendi şirketleri aracılığı ile maliyetin karşılayıp kulübü komisyon ödemekten kurtardı.
STADI yapacak şirket yerine demirini Nur Çebi'den alacak Kartal, böylece yüzde 5 ile 10 arasında değişen ve yaklaşık 2.5 milyon liraya denk gelen bir fazladan bedelden kurtuldu. Fikret Orman yönetiminde 2. dönemini geçiren ve hem transferlerde hem de ekonomik gelişmelerde büyük pay sahibi olan Ahmet Nur Çebi, son hamlesi ile bir kez daha kulübünü zarardan kurtadı.
KREDİLER İMZAYA KALDI
Stat ile ilgili bir diğer gelişme ise maliyetinin karşılanması... Bu konuda ise önemli bir başarıya imza atan isim yönetici Ahmet Ürkmezgil oldu. Stadın yapımını tamamen Beşiktaş kulübü üstlenirken yapım bedeli için de bankalarla kredi görüşmeleri yapılıyordu. Sonunda istenen oldu ve Kartal kendi şartlarına uyan 4 banka ile 80 milyon liralık kredi için el sıkıştı. Her bankadan 20'şer milyon lira kredi alacak olan Beşiktaş böylece hızlı bir şekilde stadın yapımına devam edebilecek.
Yönetim ayrıca stadın 4 tribününü de ayrı sponsorlara, daha sonrda bu tribünlere adları verilmek üzere anlaşmaya çalışan siyah-beyazlılar, bu firmalardan gelecek sponsorluk paraları ile birlikte stadı en uygun şekilde kulübü zarara uğratmadan bitirebilecek.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.11.19 16:57