UEFA Avrupa Ligi kura çekimine katılan Ruud Van Nistelrooy, Manchester United formasıyla Fenerbahçe'ye karşı oynadığı maçı hatırladı. Nistelrooy, "Fenerbahçe'yi 6-2 yenmiştik, muhteşemdi." dedi.
İsviçre'nin Nyon kentinde düzenlenen kura çekimlerine katılan Ruud Van Nistelrooy, UEFA Genel Sekreteri Gianni Infantino'nun ''Avrupa Ligi'nde yarı finale kalan 4 takıma karşı daha önceki senelerde oynadın, hangisini unutamıyorsun?" sorusuna, 2004-05 sezonunda Manchester United formasıyla Fenerbahçe'ye karşı oynadığı maçtan bahsederek cevap verdi..
Unutulmaz bir maç olduğunu söyleyen Nistelrooy, "Fantastik bir sonuç almıştık. Muhteşemdi." diye konuştu.
Old-Trafford'da 6-2 sona eren maçta Hollandalı golcü bir gol kaydetmişti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.04.12 15:29