Teknik Direktör Advovcaat, Van der Wiel ve Emenike'yi aylar sonra kadroya aldı.
Teknik Direktör Advovcaat, Van der Wiel ve Emenike'yi aylar sonra kadroya aldı.
Disiplinsiz davranışları sebebiyle kadro dışı bırakılan iki futbolcu devre arasında kulüp bulamayınca affedilmiş ve tekrar takıma dönmüştü. Son olarak 30 Kasım'da Gençlerbirliği ile oynanan kupa maçında forma giyen Wiel, kısa süre sonra A2'ye yollanmıştı. Wiel'in yokluğunda sağ kanatta alternatifsiz olarak forma giyen Şener, arka arkaya birçok zorlu maça çıktı. Wiel'in dönmesi ile artık sağ bekte alternatif oluşması sebebiyle bugünkü maçta Hollandalı futbolcunun ikinci yarı da olsa süre alması bekleniyor. Emenike ise son olarak Kasım ayında oynanan G.Saray mücadelesinde forma giydi. Teknik Direktör Advocaat'ın, Fernandao ağır olduğu için Van Persie'nin yokluğunda Nijeryalı futbolcuyu ilk 11'de sahaya sürebileceği öğrenildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2017.02.16 01:54