Galatasaray taraftar oluşumu ultrAslan, Futbol Federasyonu protesto etmek için yürüyecek..
ultrAslan'dan yapılan açıklama şu şekilde:
CİMBOM BAŞI DİK YÜRÜR!
Büyük Galatasaray Taraftarı,
Şikeyi aklama, aklayamazsa saklama, sonra da şike sisteminin işlerliğini sağlama göreviyle yönetime gelen Demirören federasyonunun Galatasaray'a karşı icraatları tarafımızdan endişe ile izlediğimizi defalarca deklare ettik..
Bugüne kadar Türk Futbolunun selameti için adalet istediğimiz son noktada da istifaya davet ettiğimiz tüm çağrılarımıza, tam tersi yönde cevap veren bu güdümlü Federasyona tüm Türkiye'de Galatasaray camiası ve taraftarının büyüklüğünü hatırlatma vakti gelmiştir.
Yeşil sahalarda tertemiz futbol oynanacak ortamı sağlaması gereken, ancak yeşil banknotların uğruna kirli senaryolarını hayata geçirenlere GALATASARAY TARAFTARININ SON SÖZÜ HENÜZ SÖYLEMEDİĞİNİ göstermek için Pazar Günü saat 13:30'da Darüşşafaka Metro İstasyonu'nda buluşarak Saat 14:00'da İstinye TFF Genel Merkezine buluşarak kol kola omuz omuza yürüyeceğiz.
ultrAslan
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.04.12 21:48