Trabzonspor kaptanı Uğurcan Çakır, Fenerbahçe ile oynayacakları maç öncesinde dikkat çeken açıklamalarda bulundu.
Trendyol Süper Lig'in 11. haftasında deplasmanda karşılaşacağı Fenerbahçe maçının hazırlıklarını sürdüren Trabzonspor'da kaptan Uğurcan Çakır, basın mensuplarının sorularını yanıtladı. Fenerbahçe müsabakasında kazanmak için oynayacaklarını belirten bordo-mavililerin başarılı kalecisi Uğurcan Çakır, "Abdullah hoca 2 hafta önce geldi. Alanyaspor ve Karagümrük maçlarını oynadık. Aslında çalıştıklarımızın belli bir bölümünü sahaya yansıttık. Fenerbahçe bu sezona iyi başladı. Sonuçlardan zaten belli oluyor ama biz de Trabzonspor'uz. Büyük maçları tahmin etmek kolay değil. Tabi ki çıkıp kazanmak için oynayacağız. Çalışacağız, bu haftayı iyi değerlendiriyoruz. Oynadığımız maçlar hakkında analiz yaptık" dedi.
FENERBAHÇE MAÇI
Fenerbahçe maçının motivasyonun büyük olduğunu dile getiren Çakır, "Kazanmak için oraya gideceğiz. Takımın kazanması daha önemli. Milli takımın önemi ve son 4-5 haftalık performansımın iyi olduğunu düşünüyorum. Sezon başında istediklerimi yapamadım ama sonrasında toparlanmayı başardım. Bu maçı kazanmak benim performansımdan çok daha önemli. İnşallah takım arkadaşlarım gerekeni yapacaktır. Zaten hocamız bize gereken herşeyi söylüyor. İnşallah güzel bir maç olur. Saha dışındaki olaylar ilgimizi çekmiyor. Çünkü zaten büyük maçların motivasyonu ayrı oluyor. Fenerbahçe sezona iyi başladı. Biz de kendi kalitemizi biliyoruz. Hocamızın, arkadaşlarımızın istedikleri eğer özellikle hocanın çalıştırdıkları rakibin zayıf yönleri üzerinde çok tekrar yaparsak ben iyi bir maç geçireceğimizi düşünüyorum. Dışarıda olan olaylar, paylaşımlar ekstra bir motivasyon oluşturmuyor. Maçın motivasyonu büyük. Fenerbahçe iyi bir takım. Yıllardır karşılaştığımız büyük bir camia. İnşallah iyi bir oyunla iyi bir skor alırız" şeklinde konuştu.
TADIC SORUSUNA CEVAP
Fenerbahçeli futbolcu Tadic'in boğazdaki balık tutma videosu sorulan Uğurcan şu ifadeleri kullandı: "Saha dışında yaşanan olaylardan çok saha içinde kalmaya çalışıyoruz. Kimin ne paylaştığının önemi yok. Hafta sonu maç oynanacak ve sonuçlarını hep beraber göreceğiz. Biz Trabzonspor'uz. Çok çalışıyoruz ve kazanmak için oraya gideceğiz. Umarım öyle olacak."
'30 HAFTALIK UZUN BİR SÜRE'
Futbolun dinamik bir oyun olduğunu kaydeden Çakır, "Her kaleci hocasının istedikleri farklı oluyor ama geriye dönüp bakmamak gerekiyor. Çünkü önümüzde 30 haftalık uzun bir süre var. Yeni hoca geldi. Çok çalışarak arkadaşlarımız ile saha içinde ve dışında birlik olup hocanın dediklerini yapmaya çalışıyoruz. Hocayı tanıyoruz, bizden istediklerini biliyoruz. Belli oyuncular hoca ile burada çalıştı. Hocanın verdiği antrenmanlara, taktiklere sahip kalırsak başarılı olacağımızı düşünüyorum. Zaten Abdullah hoca ile bunu başarmıştık. Biraz daha fazla uyum sağlamak istiyoruz. İnşallah böyle olur" diye konuştu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2023.11.01 14:15