TFF 2. Lig Beyaz Grup'ta İnegölspor'da ara transfer dönemi çalışmaları sürüyor. Bordo-Beyazlı ekip Uğur Utlu ile 1,5 yıllık sözleşme imzaladı.
İnegölspor, 31 yaşındaki Erzurumlu tecrübeli orta saha oyunucu Uğur Utlu ile anlaşmaya vardığını açıkladı.
İnegölspor yaptığı paylaşımda "Kulübümüz, 2022-23 sezonu devre arası transfer çalışmaları kapsamında orta saha oyuncusu Uğur Utlu ile 1,5 yıllık sözleşme imzaladı. Kulübümüze önemli hizmetlerde bulunacağına inandığımız Uğur Utlu'ya İnegölspor Ailesi'ne hoş geldin der, başarılar dileriz." mesjaı yayınladı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2022.12.27 18:54