UEFA Başkanı Aleksander Ceferin, koronavirüs sonrası planlarıyla ilgili İtalyan medyasına açıklamalarda bulundu.
UEFA Başkanı Aleksander Ceferin, önceliklerinin insan sağlığı olduğunu söyleyerek, maçların seyircisiz oynamanın hazırlıklarını yaptıklarını dile getirdi.
UEFA Başkanı Aleksander Ceferin'in Coriere Delle Sera'ya yaptığı açıklamalardan öne çıkanlar şu şekilde:
"Önceligimiz insan sağlığı ama futbola donme ihtimali hala var. Bu durum çok hoşumuza gitmiyor ama maçları seyircisiz oynamanın hazırlığını yapıyoruz. Liglerin bitimiyle ilgili bizim bir tarih belirtmemiz zor. Ülke federasyonları ve hükümetler buna karar verecek.
Liglerin bitmeme ihtimali herkes açısından korkunç bir tablo oluşturuyor. Seyircisiz de olsa boyle bir dönemde eğlence unsuru olarak insanları evlerine futbolu götürebiliriz. FIFA'nın transfer ve sözleşmeler konusundaki kararlarını olumlu buluyorum. Bu salgın bittiginde stadyumlar yeniden taraftarlarla dolacak."
Şampiyonlar Ligi ile ilgilide konuşan Caferin; "UEFA Şampiyonlar Ligi Finali için tarih konusunda bir limitimiz yok. Şampiyonlar Ligi'nin kaderi liglerin bitmesiyle alakalı olacak" dedi.
UEFA Başkanı Aleksander Ceferin, "Milli maçların da Eylül ayında oynanmasını umuyoruz" açıklamasını yaptı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2020.04.20 12:26