FIBA 19 Yaş Altı Erkekler Dünya Kupası'nda mücadele eden Erkek Milli Takımımız, üçüncülük maçında basketbolun ekol ülkelerinden ABD'yi 84-70 mağlup ederek, bronz madalyanın sahibi oldu.
Macaristan'ın Debrecen kentindeki Fönix Arena'da oynanan bronz madalya karşılaşmasında ,ilk periyodu Ay-yıldızlılarımız, 25-18 önde tamamladı. Üstünlüğünü 2. periyotta da sürdüren milliler, soyunma odasına 39-33 üstün gitti.
Üçüncü periyodu 56-26 önde bitiren U19 Milli Takımımız, son periyotta da üstünlüğünü sürdüdü ve mücadeleden 80-74 galip ayrıldı.Basketbolun ekol ülkelerindsen ABD'yi deviren Ay-yıldızlı ekibimiz, ikinci kez dünya üçüncüsü olmayı başardı.
Millilerimiz, 2015 yılında oynadığı üçüncülük maçında Yunanistan'ı 80-71 yenerek bronz madalyanın sahibi olmuştu. Şampiyonanın finalinde ise Fransa ile İspanya kozlarını paylaşacak.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2023.07.02 20:42