ABD "Rüya Takımı"nın Beşiktaşlı eski yıldızı Deron Williams, Türkiye'den çok fazla destek mesajı aldığını ve Türkiye için de oynayacağını dile getirdi.
Londra'da madalyaya en yakın ekibi hiç kuşkusuz ABD Erkek Basketbol Takımı.... Kadrosunda Kobe Bryant, Lebron James, Kevin Durant, Carmelo Anthony ve Beşiktaş formasını da giyen Deron Williams gibi süper yetenekleri barından yıldızlar topluluğunun oyunlar başlamadan sadece bir kez yaptığı basın buluşmasında eski Beşiktaşlı Deron Williams açıklamalarda bulundu.
İşte yıldız basketbolcunun Habertürk'e verdiği röportaj...
"HEDEF ŞAMPİYONLUK"
Yüzlerce gazetecinin gözleri önünde tam bir şova dönen buluşmada ilk sözü ABD'nin coachu Krizewski aldı. Krizewski, "Son olimpiyat ve dünya şampiyonu olarak buraya geldik. Unvanımızı korumak istiyoruz" dedi. Krizewski'nin ardından salonun farkı köşelerinde birkaç dakika medyanın sorularını yanıtlamaya başlayan ABD Milli Takımı'nda hedefimiz Beşiktaş forması giyen Deron Williams oldu... Türkiye'den geldiğimizi anlayınca ilk sözü Türkçe "Merhaba" oldu, Deron Williams'ın... Ardından da ekledi: Şampiyon Beşiktaş!
"ZAMAN NE GÖSTERİR BİLİNMEZ"
Türkiye'den çok fazla mesaj aldığından söz eden yıldız basketbolcu, 'sen ne cevap veriyorsun?' sorusuna "Beni sürekli destekliyorlar. Bir daha gelmemi istiyorlar. Onları ve Türkiye'yi gerçekten çok seviyorum. İstanbul'da güzel ve özel günlerim geçti. Londra'da onlar için de oynayacağım" yanıtını verdi. Türkiye'ye dönme ihtimali için de kapıyı açık bırakan Williams, şöyle konuştu: İstanbul'da güzel günlerim geçti. Tabii ki bir gün yeniden Türkiye'de oynamak isterim. Zamanın ne göstereceği belli olmaz..."
"JORDAN'SIZ RÜYA TAKIMI OLMAZ"
20 yılın efsane kadrosunun ardından 2. Rüya Takım benzetmesi yapılan ABD için D.Williams aynı düşüncede değil. Bu sorular karşısında gülümsüyor ve "Rüya Takım mı, nerede? M.Jordan burada mı? Tek bir rüya takım vardı, o da 1992 Barcelona'daydı. Biz sadece iyi oynayıp basketbolu daha da sevdirmek istiyoruz" diyor. Esat YILMAER eyilmaer@htgazete.com.tr 0212 3136741 Türkiye'den geldiğimizi anlayınca "Merhaba. Şampiyon Beşiktaş" diyerek söze başlayan Deron Willams, "İstanbul'da güzel ve özel günlerim geçti. Çok destek mesajı alıyorum. Londra'da onlar için de oynayacağım. Bir gün dönmek isterim" diye konuştu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2012.07.30 10:39