Emniyet Genel Müdürlüğü Trafik Başkanlığı koordinesinde, 81 İl Trafik Denetleme Şube Müdürlüklerince Ocak ayı içerisinde "Işıklı ya da sesli uyarı işareti bulunan cihazları mevzuatta izin verilmeyen araçlara takarak kullanan" kişilere karşı yapılan denetimlerde bin 433 sürücü tespit edildi ve araçlarındaki ışıklı ve sesli uyarı işareti bulunan cihazlar (çakar lambalar) söktürüldü.
İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, çakar lamba denetimlerinde bin 433 sürücü tespit edildiğini ve bu cihazların söktürüldüğünü açıkladı.
Bakan Yerlikaya'nın sosyal medya hesbaı üzerinden yaptığı paylaşım şu şekilde;
Emniyet Genel Müdürlüğü Trafik Başkanlığı koordinesinde, İl Trafik Denetleme Şube Müdürlüklerince Ocak ayı içerisinde "Işıklı ya da sesli uyarı işareti bulunan cihazları mevzuatta izin verilmeyen araçlara takarak kullanan" kişilere karşı yapılan denetimlerde, bin 433 sürücü tespit edildi ve araçlarındaki ışıklı ve sesli uyarı işareti bulunan cihazlar (çakar lambalar) söktürüldü.
9 milyon 227 bin TL para cezası uygulandı.
"Işıklı ya da sesli uyarı işareti bulunan cihazları mevzuatta izin verilmeyen araçlara takarak Kullanan (Çakar Lamba) Sürücülere Karşı Denetimlerimiz Aralıksız Sürecek
Her zaman ifade ettiğimiz gibi, trafikte önceliğimiz: "Önce insan"
Görevi sırasında Işıklı ya da Sesli Uyarı İşareti Bulunan Cihazları kullanan ambulans, itfaiye ve polis gibi araçlarımızın trafikteki önceliği, insan sağlığı ve suçlularla mücadeleye yöneliktir
Emniyet Genel Müdürlüğü Trafik Başkanlığı koordinesinde, 8⃣1⃣ İl Trafik Denetleme Şube Müdürlüklerince Ocak ayı içerisinde "Işıklı ya da sesli uyarı işareti bulunan cihazları mevzuatta izin verilmeyen araçlara takarak kullanan" kişilere karşı yapılan denetimlerde;
❌ 1️⃣.4️⃣3️⃣3️⃣... pic.twitter.com/ShlQQx9zeN
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2024.02.09 17:19