İkametgahını Elazığ'a taşıyan üniversite öğrencileri güzergah ve limit olmaksızın ulaşımdan tamamen ücretsiz yaralanıyor.
Elazığ'da hayata geçen proje öğrencilerin gönlünü fethetti. Öğrenciler şimdi projenin tüm Türkiye'ye örnek olmasını bekliyor.
Elazığ Belediye Başkanı Mücahit Yanılmaz üniversite öğrencilerine ücretsiz ulaşım hakkında konuştu.
Şuanda 16 bin üniversite öğrencisine ücretsiz ulaşım imkanı sunduklarını ve bunun Türkiye'de bir ilk olma özelliğine sahip olduğunu belirten Yanılmaz,
"Elazığ'da 40 bin üniversite öğrencisi var, bu öğrencilerden ikametgâhını Elazığ'a getirip başvuran tüm öğrencilerimiz faydalanabiliyor. Güzergâh ve kullanım hakkında bir sınır yok. Amacımız özellikle Elazığ dışından gelen öğrencilerimizin ilimizin tüm güzelliklerini, tarihini, kültürünü, sanatını görüp gezip faydalanabilmesidir. Bunun ekonomi açısından da büyük bir katkısı oldu. Öğrencilerimiz ulaşım ücreti olmasın diye üniversitelere yakın evleri tercih ederken şimdi ücretsiz olduğu için uzak yerlere gitmeye başladılar, böylece gittiği yerin ekonomisini de canlandırmış oldular" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2016.03.01 00:15