Milli Eğitim Bakanı Mahmut Özer, Türkiye'de eğitime 20 Şubat'a kadar ara verildiğini duyurdu.
Milli Eğitim Bakanı Mahmut Özer, Türkiye'de eğitime 20 Şubat'a kadar ara verildiğini duyurdu.
Bakan Özer, "Yaşadığımız deprem felaketi nedeniyle eğitim öğretime verdiğimiz arayı tüm Türkiye'de 20 Şubat'a kadar uzatma kararı aldık" dedi.
Yaşadığımız deprem felaketi nedeniyle eğitim öğretime verdiğimiz arayı tüm Türkiye'de 20 Şubat'a kadar uzatma kararı aldık. pic.twitter.com/6tBtuZuh0y
-- Mahmut Özer (@prof_mahmutozer) February 9, 2023
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2023.02.09 17:16