Türkiye'nin dördüncü yaz nakli olan Turan Çolak, ''Hastaneden taburcu olduktan sonra ilk işim evlenip çocuk sahibi olmak'' dedi.
Akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesi Plastik ve Rekonstrüktif Cerrahi Anabilim Dalı'nda görevli Prof. Dr. Ömer Özkan başkanlığındaki ekip tarafından Uşak'ta beyin ölümü gerçekleşen 19 yaşındaki Tevfik Yılmaz'ın yüzünün nakledildiği, Türkiye'nin dördüncü yüz nakli yapılan Turan Çolak (35), ameliyat öncesi ve sonrasında yaşadıklarını, hayallerini anlattı.
Gençliğinin hep kötü anılarla geçtiğini anlatan Çolak, hiç kız arkadaşının olmadığını, hep bunun eksikliğini yaşadığını ifade etti.
Çolak, şöyle konuştu:
''Yıllar önce yüz nakli olsaydım, şimdi evlenmiş olurdum. Hastaneden taburcu olduktan sonra ilk işim evlenip çocuk sahibi olmak. Mutlu bir hayat sürmek istiyorum. Şimdilik bir aday yok. Annem bakıyor. Ben kendim de bakacağım. Allah nasip ederse evlilik de çocuk da olur. En büyük hayalim çocuk sahibi olmak. Çünkü ben çocukları çok seviyorum.''
Türkiye'de yapılan diğer yüz nakillerinin de çok güzel olduğunu dile getiren Çolak, ''En güzel yüz naklinin benim olduğunu söylüyorlar, ben de öyle düşünüyorum. 19 yaşındaki bir kişinin yüzüne sahibim. Yaşayamadığım 20'li yaşlara geri dönmüş gibi hissediyorum'' dedi.
Beşiktaş formasını giyerek derbi maçına gitmek istiyor
Beşiktaş Kongre Üyesi Ragıp Gocay'ın kendisinin Beşiktaş taraftarı olduğunu öğrendikten sonra Beşiktaş forması hediye ettiğini belirten Çolak, ''Umarım Fenerbahçe ya da Galatasaray ile oynanacak derbiye de davet ederler. Beşiktaş Başkanı Fikret Orman'a da selam gönderiyorum. Yeni yüzümle takımımı derbi maçında alkışlamak istiyorum'' diye konuştu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Sağlık, 2012.07.31 14:19