Sevgilisi ayağını öperken çekilen o fotoğraf, Tuğba Özerk'i utandırdı.
Pal FM'de Yasemin Şefik'in konuğu olan ünlü şarkıcı Tuğba Özerk, "Ne ayaksın Tuğba?" sorusuna kahkahalarla gülerek "Aslında çok utanıyorum. Kötü bir şey yok o fotoğrafta ama ne bileyim, magazinde haberim çıkınca utanıyorum işte" yanıtını verdi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2012.07.20 15:37