Volkswagen'in en lüks modeli olan Pheaton'ın yanı sıra bazı Bentley modellerinin üretilmesi amacıyla inşa edilen Almanya'nın Dresden kentindeki "transparan" fabrika, artık üretim yapmayacak. VW, burada ziyaretçileri elektrikli araçlar ve akıllı ulaşım sistemlerindeki gelişmeler hakkında bilgilendirecek.
Markanın lüks modeli olan ve 14 yıl boyunca satış konusunda istenilen başarıyı yakalayamayan Pheaton modeli, geçtiğimiz günlerde bantlara veda etti. Her ne kadar sendika, burada kısa süre sonra yeniden üretimin başlamasını umut ettiklerini söylese de, gelecekte böyle bir rol üstlenip üstlenmeyeceği belli değil. Zira fabrika 8 Nisan'dan itibaren Volkswagen'in elektrikli araç ve dijital teknolojilerinin sergileneceği bir merkez olacak.
Camların arkasında...
2001 yılında açılan ve Pheaton modelinin yanı sıra bazı Bentley modellerinin de üretildiği tesis, Dresden'in merkezinde yer alıyor.
Tamamen camlarla çevreli olduğu için VW'nin "Transparan Fabrika" olarak adlandırdığı ve tüm üretim sürecinin rahatça izlenebildiği fabrika, yüksek üretim kalitesinin yanında "sessizliği" ile de ünlüydü. Almanya'nın yanı sıra dünyanın dört bir yanından gelenlerin de ilgi gösterdiği fabrikada her bir Pheaton için, teslimat sırasında "sahibine özel tören" de düzenleniyordu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Dünya, 2016.03.21 14:53