Gaziantep'te motosiklet üzerinde ayakta seyreden genç, canını hiçe sayarak trafiği tehlikeye soktu.
Şehitkamil ilçesinde yaşanan olayda, seyir halindeki motosikletin üzerinde ayağa kalkan kimliği belirsiz genç, bir süre sonra direksiyonu da bıraktı.
O anlar, yoldan geçen diğer sürücüler tarafından saniye saniye kaydedildi.
Görüntülendiğini fark eden genç bir süre motosiklete oturarak hızla uzaklaştı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2018.01.18 09:37