İstanbul Beylikdüzü'nde araçlarını trafiği tehlikeye düşürecek şekilde kullanan 2 sürücü için, toplam 7 bin 152 liralık idari para cezası işlemi uygulandı.
Trafik Denetleme Şube Müdürlüğüne bağlı sivil trafik ekipleri, 2 sürücünün tehlikeli araç kullandığına yönelik, sosyal medyada paylaşılan ve tepki çeken görüntüleri inceledi.
İncelemede, 21 Şubat'ta D-100 güney yol Hasırcılar mevkisinde ilerleyen otomobil sürülerinin kimlikleri belirlendi.
Yakalanan sürücüler H.H.D. ve E.Y'ye, Karayolları Trafik Kanunu'nun ilgili maddeleri gereğince kişi başı 3 bin 576'şar liradan toplam 7 bin 152 lira idari para cezası kesildi.
Öte yandan zanlılar hakkında, "trafik güvenliğini tehlikeye düşürmek" suçundan adli işlem de uygulandı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2024.02.24 11:03