TFF'den yapılan açıklamada, Tahkim Kurulu'nun, bugün gerçekleştirdiği toplantıda TFF Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu tarafından taraftarlarının neden olduğu saha olayları nedeniyle Trabzonspor'a verdiği 2 maçlık seyircisiz oynama cezasını oy birliğiyle onadığı bildirildi.
Yapılan açıklamada, kurulun, ayrıca bordo-mavili kulübün aldığı 200 bin liralık para cezasını da oy birliğiyle onadığı kaydedildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2012.04.20 21:16