Bordo-Mavililer, Fenerbahçe karşılaşmasında çıkan olaylar nedeniyle bugün Türkiye Futbol Federasyonu Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu'na sevk ediliyor.
Çıkan olaylarla ilgili hakem, gözlemci ve temsilci raporları dün Futbol Federasyonu'na gönderildi. Bu doğrultuda bugün Disiplin Kurulu'na gönderilecek olan Bordo-Mavililer'den 2 gün içinde savunma istenecek, ceza ise perşembe günü belli olacak. Trabzonspor'a 7-8 maç seyircisiz oynama cezası verileceği bildirildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.04.26 10:43