Trabzonspor, Fenerbahçe'nin de kadrosuna katmak istediği Maxi Gomez transferini bitirdi.
Trabzonspor, bir süredir Fenerbahçe'nin görüşmelerde bulunduğu Maxi Gomez için devreye girdi. NTV Spor'da yer alan habere göre; Karadeniz ekibi, Valencia ve oyuncu ile her konuda anlaşmaya vardı.
Karadeniz ekibi, İspanyol ekibine bonuslar ile birlikte 6 milyon Euro bonservis bedeli ödeyecek. Anlaşmada sonraki satıştan pay maddesi de bulunuyor.
Maxi Gomez, bugün Trabzonspor için sağlık kontrollerinden geçmek ve resmi sözleşmeyi imzalamak üzere Türkiye'ye gelecek.
Valencia'nın 2019 sezonunda 14.5 milyon euroya Celta Vigo'dan transfer ettiği yıldız forvet, geçen sezon forma giydiği 32 maçta 5 gol ve 3 asistlik katkı sağlamıştı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2022.09.01 00:58