Dün akşam oynanan Fenerbahçe, Galatasaray maçında maçın berabere bitmesiyle birlikte puan farkını koruyan Galatasaray 2011-2012 sezonunun şampiyonu oldu.
Trabzonspor'un resmi internet sitesinden yapılan açıklamada "Spor-Toto Süper Lig 2011-2012 sezonunu şampiyon olarak tamamlayan Galatasaray'ı kutluyor, Şampiyonlar Ligi'nde başarılar diliyoruz" denildi. Beşiktaş'ın resmi internet sitesinden her hangi bir kutlama ya da sezonun şampiyonu ile ilgili tek kelime bulunmazken, Fenerbahçe isetakımlarının sezonu ikinci olarak bitirdiğini duyurdu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2012.05.13 12:14