Trabzonspor, dün akşam Legia Varşova deplasmanında aldığı galibiyetle futbol tarihine geçti.
Bordo-Mavili ekip, Legia'yı yenerek Avrupa'da üst üste ilk kez 5 deplasman maçını da kazanan ilk Türk ekibi oldu. Avrupa Ligi'ne 2'nci ön elemeden katılan Trabzonspor, Derry City'yi devirip bir sonraki turda da Dinamo Minsk'i mağlup etmeyi başardı. Play-Off'ta Kukesi'yi deplasmanda geçen Bordo-Mavili temsilcimiz, grupta da Apollon ve Legia'yı dış sahada devirerek ulaşılması zor bir rekora imza attı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.11.08 09:23