rabzonspor, bir oyuncunun koronavirüs testinin pozitif çıktığını açıkladı.
Trabzonspor Kulübünden yapılan açıklamada, "Soğuk algınlığı belirtileri gösteren bir oyuncumuzun yapılan Covid-19 PCR kontrolünde testi pozitif çıkmıştır. Oyuncumuzun sağlık durumu iyi olup tedavi ve izolasyon süreçleri başlamıştır" denildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2022.03.02 13:41