Fenerbahçe derbisindeki kötü oyun ve bir o kadar da kötü sonucun ardından pek çok oyuncuya neşter vurulmuştu. Yönetimin hedefinde ikinci dalga var. Sezon sonunda takımda kalması kesin olan sadece 8 futbolcu var.
Fenerbahçe derbisindeki kötü oyun ve bir o kadar da kötü sonucun ardından pek çok oyuncuya neşter vurulmuştu. Yönetimin hedefinde ikinci dalga var.
Trabzonspor'da kötü gidişatın önüne geçilemiyor. Son olarak Fenerbahçe maçında yaşanan olaylar ve ortaya konulan kötü futbol taraftarı çileden çıkarmıştı.
Fenerbahçe'ye hükmen 4-0 olarak mağlup olan Fırtına'da ilk etapta 6 oyuncu kadro dışı kalmıştı, ancak yönetim ikinci bir operasyonu planlıyor. Fotomaç'ın haberine göre bu sefer kadroda Onur Kıvrak, Muhammet Demir, Güray, Mehmet Ekici, Aytaç ve Okay Yokuşlu etrafında kemik bir kadro kurulmak isteniyor. Akakpo'nun da bonservisinin 1461 Trabzon'dan alınacağı ve Uğur Demirok'un da Osmanlıspor'dan geri döneceği belirtildi. Fırtına, bu isimler dışında kalan herkesle yol ayrımına gitmeyi planlıyor.
Trabzonspor'da son olarak Erkan Zengin kadro dışı bırakılmasının ardından sözleşmesini tek taraflı olarak fesh etmişti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.04.29 16:06