Şampiyonlar Ligi G Grubu'ndan lider olarak çıkmayı garantileyen temsilcimiz Beşiktaş'ta maç sonu açıklamalarda bulunan Tolgay Arslan, Beşiktaş ile sözleşmesini 5 yıl uzattığını söyledi.
Beşiktaş ile Porto Şampiyonlar Ligi'nde karşı karşıya geldi. Maç 1-1 sona ererken, temsilcimiz lider olarak gruptan çıkmayı garantiledi.
Maç sonu Beşiktaşlı futbolcu Tolgay Arslan açıklamalarda bulundu. 2. turda Real Madrid gelirse güzel olur diyen Arslan, Beşiktaş ile sözleşmesini 5 yıl uzattığını söyledi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2017.11.21 23:23