BEŞİKTAŞ, yeni transfer Tolga Zengin'in de katıldığı antrenmanla yeni sezon hazırlıklarını sürdürdü.
Teknik direktör Slaven Bilic yönetiminde, yarım saati basına açık olan antrenman 1.5 saat sürdü. Siyah-beyazlılar, kondisyon ve taktik çalışmasına takım halinde yapılan ısınma koşularıyla başladı. Daha sonra futbolcular, ortada top kapma ve pas çalışması yaptı. Antrenmanın basına kapalı olan bölümünde taktik çalışmalarının olduğu bir program uygulandı. İdman, yapılan çift kale maçla sona erdi. Antrenmana özel programlarına devam edilen Uğur Boral ve İsmail Köybaşı, İstanbul'a dönen Sezer Öztürk ve Holosko katılmazken, Ömer Şişmanoğlu yürüyüş yaptı. Beşiktaş, hazırlıklarını yarın 19.30'da Southampton ile yapacağı hazırlık maçıyla sürdürecek.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.07.26 22:28