Bursa Türk Sanat Musikisi Topluluğu, Tayyare Kültür Merkezi'nde (TKM) 'Baharla gelen nağmeler' isimli konserle sanatseverlere unutulmaz bir gece yaşattı.
Tayyare Kültür Merkezi'nde dün gece düzenlenen konsere, Bursalı sanatseverler yoğun ilgi gösterdi. İki bölüm halinde gerçekleştirilen ve sanatseverlerin de beğeniyle izlediği konserde, farklı makamlarda eserler koro ve solo olarak seslendirildi. "Gel gönlümü yerden yere vurma güzel, ne olursun" gibi bir çok ünlü eserin bestekarı olan Erdinç Çelikkol'un şefliğinde sahneye çıkan koro Bursalı sanatseverlere yaklaşık bir buçuk saatlik Türk Sanat Müziği ziyafeti verdi. Çok kısa sürede bir araya gelen koronun güzel işler yaptığını belirten Çelikkol şimdiye kadar kendilerine destek veren kişilere teşekkür etti. Usta sanatçı Çelikkol ve diğer gönüllü sanatçıların performansları dinleyenlerden büyük alkış aldı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Yaşam, 2012.04.16 11:08