Spor Toto Süper Lig ekiplerinden Bursaspor, ikinci yarı hazırlıklarına yarın başlayacak.
Teknik Direktör Christoph Daum`un 28 Aralık Cumartesi günü oynanan Gaziantepspor maçının ardından izin verdiği yeşil-beyazlı futbolcular, ikinci yarı hazırlıkları için yarın Antalya Belek`teki bir otelde toplanmaya başlayacak.
Tatilini Bursa ve çevresinde geçiren futbolcular da kulüp otobüsüyle yarın 08.30`da Antalya`ya gidecek.
Yeşil-beyazlı takım, ilk antrenmanını ise çarşamba günü 10.00`da yapacak.
Bursaspor, 12 Ocak`a kadar Antalya Belek`te sürdüreceği kamp çerçevesinde 10 Ocak saat 17.00`de Hollanda`nın RKC Waalwijk takımıyla hazırlık maçı oynayacak.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2014.01.06 16:32