Bursaspor'da süresiz kadro dışı bırakılan ve sonrasında affedilen Thievy Bifouma, Denizlispor galibiyeti sonrasında 'Yanlış anlaşılma oldu. Oyuncularda bende hocada bu sıkıntılı süreçte huzursuz olduk.' dedi.
Bursaspor'da önce kadro dışı bırakılan, sonra da affedilen Thievy Bifouma maçın ikinic yarısında oyuna dahil oldu. Maç sonu kaşrılaşmayı değerlendiren Bifouma "En önemlisi takım ve 3 puan. Daha iyisini yapabileceğimizi biliyoruz ve bu şekilde devam etmek için en iyisni yapacağız."
Kadro dışı süresiyle ilgili soruya Thievy Bifouma "Yanlış anlaşılma oldu. Oyuncular da ben de hoca da bu sıkıntılı süreçte huzursuz olduk. Ben de kendi adıma kötü hissettim ama sonrasında çözdük ve sonuçta yeniden buradayım." dedi.
Kalan son 4 maç için mental durumundan bahseden Bifouma "Ufak bir rahatsızlığım vardı ayak bileğimde fakat şimdi çok daha iyi. Umarım ekip için daha iyi şeyler yapmama sebep olabilecek bir seviyeye gelirim." dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2022.04.24 01:31