Konyada polis tarafından yolcu otobüsünde 'Ares' ve 'Nil' adlı eğitimli narkotik köpekleriyle yapılan aramada, valiz içinde 5 kilo esrar ele geçirildi. Gözaltına alınan valiz sahipleri Salih A. ve Cengiz G., "Esrarı kendi bahçemizde yetiştirdik. Bize, çok para kazanırsınız, dediler. Biz de Antalya'ya götürüp, orada tezgah açıp, satacaktık" diye ifade verdi.
İl Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şubesi ekipleri, bugün saat 02.30 sıralarında Konya-Aksaray karayolu kent merkezi girişinde yol kontrolü yaptı. Uygulama sırasında, Şanlıurfa'dan Antalya'ya giden yolcu otobüsünü durduran polis, 'Ares' ve 'Nil' adlı eğitimli narkotik köpekleriyle yaptığı aramada, bagajdaki valiz içerisinde poşetlere sarılı 5 kilo esrar ele geçirdi. Valizlerin sahibi 25 yaşındaki Salih A.ile 22 yaşındaki Cengiz G. gözaltına alındı.
Şüpheliler, polise verdikleri ilk ifadelerinde, "Esrarı kendi bahçemizde yetiştirdik. Bize, çok para kazanırsınız, dediler. Biz de Antalya'ya götürüp, orada bir tezgah açıp, satacaktık" diye konuştu.
Olayla ilgili soruşturma sürüyor.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2013.07.26 11:29