Başbakan Erdoğan, Gaziantep'teki bombalı saldırıyla ilgili, terörün, milletin ve güvenlik güçlerinin azim ve kararlılığı karşısında er geç kaybetmeye mahkum olduğunu söyledi.
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Gaziantep'teki bombalı saldırıya ilişkin şu açıklamayı yaptı:
"Gaziantep'te mübarek Ramazan Bayramı'nın ikinci gününde yaşanan elim olay, terörün çoluk çocuk ayrımı yapmaksızın sivilleri hedef almaktan çekinmediğini, aziz milletimizin manevi değerlerini hiçe saydığını bir kez daha ortaya koymuş bulunmaktadır.
Kardeşliğimizi, birliğimizi, huzurumuzu hedef alan terör; aziz milletimizin, güvenlik güçlerimizin, azim ve kararlılığı karşısında er ya da geç kaybetmeye mahkumdur. Hükümetimiz, milletimizden aldığı destekle, toplumsal barışımızın zedelenmesine asla müsaade etmeksizin, demokrasi ve hukukun üstünlüğünden asla taviz vermeksizin, terörün üzerine kararlılıkla gitmeye devam edecektir."
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2012.08.21 14:47