Teoman, önceki gün Nişantaşı'nda görüntülendi. Film izlemek için sinemaya geldiğini belirten Teoman, ayaküstü basın mensuplarının sorularını yanıtladı.
Spor giyim tarzıyla dikkat çeken Teoman, "Filmi çok övdüler, ben de merak ettim. Sinema saatini bekliyorum. Sinema izlemeyi çok severim. Hayatım boyunca sinema gibi kültürel şeylere para harcadım" dedi. Teoman, "Geleceğiniz için hiç birikim yaptınız mı?" sorusuna, "Çok param yok aslında ama olmasını isterdim. Belli bir yaştan sonra sahneleri bırakmayı düşünüyorum. Hesabımda ne kadar para olduğunu hiç bilmiyorum ama cebimdeki parayı bilirim" yanıtını verdi.
"Sahneleri bıraktıktan sonra köy hayatı yaşama gibi düşünceniz var mı?" sorusu üzerine ise Teoman, "Hayır, ben şehir hayatını seviyorum. Doğayla ilgili pek bir alakam yok" şekkinde konuştu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2022.12.15 15:18