Mersin'in Tarsus ilçesinde, 2 kişinin cep telefonlarını gasp ettiği iddiasıyla gözaltına alınan kişi tutuklandı.
Alınan bilgiye göre, 7 Temmuz Pazar günü akşam saatlerinde Tarsus Şehit Kerim Mahallesi Sayman Caddesi üzerinde, iki şahsın bıçak kullanarak 2 adet cep telefonunu gasp eden E.D. (20) isimli şüpheli, Tarsus Asayiş Büro Amirliği ekiplerince aynı gün gasp ettiği telefonlarla birlikte yakalandı.
Gözaltına alınan E.D., çıkarıldığı mahkemece tutuklanarak cezaevine teslim edildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Yaşam, 2013.07.09 15:16