Manken Özge Ulusoy kabarık gelen telefon faturasına isyan etti. Operatör şirketiyle gerekli görüşmeleri yaptığını söyleyen Ulusoy, twitter sayfasına bakın neler yazdı...
Ulusoy "Yurt dışına çıkmadan paket almak için aradım. 'Gerek yok, kırmızı pasaportlusunuz. İnternetiniz ve tarifeniz Türkiye'deki gibi olacak' deyip, bana 2 bin 349 TL fatura yollayarak ne yapmaya çalışıyorsunuz?
İnsanlar o parayla ev geçindiriyor. Kimse o kdar zengin değil, ben de öyle!!!" notunu düştü.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2013.09.03 20:18