Madagaskar'da bir yolcu teknesinin batması sonucu 15 kişi öldü, 15 kişi kay
Hint Okyanusu'ndaki ada ülkelerinden Madagaskar'ın güneybatısında yolcu teknesinin batması sonucu 15 kişinin hayatını kaybettiği bildirildi.
Ülkenin Başbakanı Christophe Colo Roger, yaptığı açıklamada T Siribihina nehrinde yolcu taşıyan teknenin henüz bilinmeyen bir sebepten battığını belirtti.
Kazanın ardından 10 kişinin kurtarıldığını, 15 kişinin de cesetlerinin bulunduğunu kaydeden Roger, kayıp 35 kişinin bulunması için arama çalışmalarının devam ettiğine dikkati çekti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2014.06.25 08:53