Ergenekon davasında 16,5 yıl hapis cezası alan Teğmen Mehmet Ali Çelebi'nin, soruşturma aşamasında gözaltında bulunduğu sırada cep telefonuna sehven yükleme yapıldığı iddiasına ilişkin davada beraat kararı çıktı.
Davada 2 yıla kadar hapsi istenen polis memuru Hanifi Öpaydın beraat etti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2013.11.28 10:49