TBMM Başkanı Mustafa Şentop, Sırbistan'ın başkenti Belgrad'a gitti.
TBMM Başkanı Mustafa Şentop, dönem başkanı olduğu Asya Parlamenter Asamblesi ile İslam İş Birliği Teşkilatı Parlamento Birliği Koordinasyon Toplantısı'na katılmak üzere Sırbistan'ın başkenti Belgrad'a geldi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Siyaset, 2019.10.13 10:18