Orhaneli Belediye Başkanı İrfan Tatlıoğlu, sağlık çalışanlarının 14 Mart Tıp Bayramını kutladı.
Hasan YALÇIN/BURSADABUGUN.COM
Orhaneli Belediye Başkanı İrfan Tatlıoğlu ve Belediye Başkan Yardımcısı Kadir Mehmet Başay ile 14 Mart tıp bayramı münasebetiyle Orhaneli Devlet Hastanesi, sağlık ocağı ve Eczanede çalışan eczacılarının da tıp Bayramını el örmesi gül hediye ederek kutlarken Yatan hastalarında ziyaret ederek sıkıntılarını dinleyip hediyeler verdi. Tatlıoğlu; hekimlik mesleğinin en kutsal mesleklerden olduğunu ifade ederken tüm hekimlerimize ilçemize yaptıkları hizmetlerden dolayı şükranlarımı sunuyorum dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2012.03.15 10:05