Kurban Bayramı tatilini tamamlayıp araçlarıyla dönüşe geçenler, Çanakkale'deki feribot iskelesinde yoğunluğa neden oldu.
Tatillerini Ege ve Akdeniz bölgelerinde geçiripİstanbul ile Trakya yönüne gitmek isteyentatilciler, feribot iskelesinde uzun araç kuyrukları oluşturdu. Çanakkale EmniyetMüdürlüğü ekipleri, araç yoğunluğu nedeniyle İskele Meydanı'na çıkan bazı cadde ve sokakları trafiğe kapattı.
Ekipler, başta Demircioğlu Caddesi olmak üzere birçok bölgede yoğunluğu azaltmak için önlem aldı. Çanakkale Boğazı ile adalar arasındaki deniz ulaşımını sağlayan GESTAŞ Deniz Ulaşım A.Ş yetkilileri, yoğunluğun azaltılması amacıyla araba vapuru ve feribotların tarifedeki saatlerini beklenmeden sefer yaptığını kaydetti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2016.09.14 15:49