Beşiktaş Futbol Şube Sorumlusu Tamer Kıran, Q7'nin, "Neden ücretimden feragat edeyim? Diğer oyunculardan hangisi bunu kabul etti ki" dediğini söyledi.
Beşiktaş Futbol Şube Sorumlusu Tamer Kıran, takımdan ayrılmasına kesin gözüyle bakılan Ricardo Quaresma ile yaşananların perde arkasını noktasından virgülüne kadar Hürriyet Gazetesi'ne anlattı.
Q7'den ücretinde indirime gitmesini istediklerini, ancak Portekizli futbolcunun kendilerine olumsuz bir yanıt verdiğini belirtti. Ramazan Bayramı'nın ikinci gününde Quaresma'nın menajeri Mendes ve Ahmet Bulut'la bir görüşme gerçekleştirdiklerini dile getiren Kıran, "Ondan 1 milyon 50 bin Euro indirim yapmasını istedik. Yani Quaresma bu sezon 2 milyon 750 bin Euro yerine, 1 milyon 700 bin Euro alacaktı. Bize, "Feda yapmam" dedi.
''Bizzat cebimden hibe edecektim''
Kıran, görüşmenin detaylarını ise şöyle aktardı:
"Quaresma'dan alacağı taksitlerde indirim yapmasını istedik. Ben, kulübün ödeyeceği taksidi, Tamer Kıran olarak hibe ederek, cebimden banka hesabına yatıracağımı ifade ettim. Hatta oyuncunun menajeri Jorge Mendes'ten de fedakarlık yapmasını istedik. Fakat Quaresma'dan aldığımız yanıt, 'Ne fedası? Bırakın 1 milyon Euro'yu, 1 Euro bile indirime gitmeyeceğim' oldu."
Daha önce kim indirim ücretini indirdi?
Quaresma'nın sözü toplantının ortamını iyice gerdi. Çünkü Portekizli oyuncu, "Bana burada kimse 1 Euro bile sildiremezsiniz. Benim anlayamadığım neden ben siliyorum? Diğer oyuncular sildi mi" diye konuşuyordu.
Bu ifadelerin ardından, toplantıda tüm dengeler bozuldu. Ve ne menajeri ne de Q7 ile anlaşma sağlanılamayacağı apaçık ortaya çıktı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2012.08.27 11:54