Kartalspor'da teknik direktör Mehmet Altıparmak, takım ruhunu yakaladıklarını söyledi.
PTT 1. Lig ekiplerinden Kartalspor'da teknik direktör Mehmet Altıparmak, takım ruhunu yakaladıklarını ve tüm oyuncuların ligde kalma adına müthiş bir mücadele sergilediğini söyledi.
Altıparmak, yaptığı açıklamada, teknik direktörlük görevini devraldıktan sonra geçen 3 haftalık sürede takımda önemli değişiklikler olduğunu belirterek, "Üç hafta önceki takımla şimdiki takım arasında büyük bir fark var. Biz takım ruhunu yakaladık. Oynayan ve oynamayan kadrodaki herkes, bu takımı ligde tutmak için müthiş mücadele veriyor" dedi.
Geride kalan 3 haftalık periyotta oyuncularının ortaya koyduğu performansı öven Altıparmak, şunları söyledi:
"Böyle oynamaya devam ettiğimiz sürece herkesi her sahada yeneriz. Bizim için çok önemli üç haftaya girmiş bulunuyoruz. Önümüzde Adanaspor maçı var. Belki ligde kalmayı tescilleyecek bir karşılaşma olacak. Belki de bizim için sezonun maçı olacak. Sahanın içinde gereken ne varsa futbolcu kardeşlerim yapacaklardır. Bundan hiçbir şüphem yok."
Mehmet Altıparmak, Kartalspor taraftarlarına da çağrıda bulunarak, takımlarını desteklemeye davet etti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.04.25 13:29